Posts by Vimka

Hello :)

I've just tried to craft the item on my taylor alt character (male) and I got the same. But I had materials only for one attempt. But as soon as I get some more I will give it another try and tell you the results - but it must wait until afternoon.

With regards -

Vimma from Perun (yeah, it's Nawia now...)

Hello again :)

The Ghoul Duke will appear after you kill all three Necromages in the Abbey. And since you seem not to know where the boss is, I assume you are a fresh player and maybe a low level? Something about 20 - 25? In that case I strongly advise you to have some assist (some experienced player maybe?) when entering that instance - or you will surely die.

And I don't quite understand why you want to acces the game during server maintenance. First of all - it is impossible. Second - if you somehow manage to log into the game at that time, you risk that some bad things will happen to the game client, so better always wait until the official information that the maintenance is over, the servers are on and you can log in. This is a normal situation that during the server maintenance you cannot enter the game for some hours (sometimes some SOME hours :D ) Just be patient and go to watch sweet rat pictures on the internet :D

With regards -

Let's start with Jess Hays. If you cannot find him in Varanas Class Hall that means the Hall of Earth on your server is open. You have to wait until it is closed - and it usually closes during a server maintenance. Then, Jess Hays will appear and you will be able to talk to him and finish your quest. Don't worry, the quest doesn't block any further missions.

(Btw. it is good to visit Jess Hays every day when he is present and take usefull buffs from him - not for free of course, but it is still worth getting them).

Now let's head to Forsaken Abbey. When you defeat Ghoul Duke the entrance to another room will open. There will be zombie crawling around some pile of zombie trash - try to use the trash, kill the spawning zombies. There is also something to be checked at the left 'upper' corner of the room, if I remember correctly.

With kindly regards -

Here's a map for you. It is from Polish server Nawia, but I'm sure you 'll have no problems with reading it :)

As for the Pillager, the five of them are just wandering around somewhere there... I'll have a look and try to find him and then edit the post.

With regards -

edit:

I've been running around the area for some time, but I couldn't find Sklivli... I had no problems with finding the five Pillagers, though. The names are: Harbin, Sakarli, Tustuben, Hali and Tustuli. No idea where Sklivli can be found. I'm sorry :(

Z pamiętnika Vimmy

Jak zwykle musiałam skopać tych leni - pokojówków, bo mi nie dali potki na dropa. Jak się wkurzę, to ich zwolnię, mendy jedne! Człowiek, znaczy się elf, przygarnie takiego, wychowa, ubierze ładnie, a ten się leni i jeszcze narzeka, że zmęczony... i to cała ich czwórka! Co oni zbiorowy strajk uskuteczniają?!

Kwiatek rośnie - aż dziwne, że mi nie zdechł. Może nie zapomnę zebrać wieczorem. A jak zapomnę, to trudno, niech se zdycha. Żeby to pierwszy raz :D

Rutyny ogarnęłam, no oprócz goblinów, bo mi się nie chciało. Za to świeczniki jak mi dziś ekspresowo poszły :D Uwielbiam tą gierkę, uwielbiam się skradać, chować, przemykać jak na prawdziwą ninję przystało. Chwila moment... Jestem druidem, nie ninją. W sumie mniejsza z tym, druid może być czym chce, o!

Stwierdzam, że te skile setowe na szybkość produkcji i punkty doświadczenia produkcji są zaje... znaczy fajne są. Wbijanie kowalstwa teraz idzie jak burza. Czemu nie wpadłam na to wcześniej? W sumie, tak może trochę nie do twarzy zwiewnej elfce z młotem kowalskim... Czemu nie ma tutaj czegoś bardziej druidełowatego? Ikebana na przykład... Albo robótki ręczne... Znaczy szydełkowanie, no... Ale nie ma co narzekać, zrobiłam już takie ładne scyzoryki dla Preto, cieszył się... To fajnie, że się cieszył, lubię, jak ktoś się cieszy.

Na Burzowym było... tak o se. Za dużo luda. Za duży tłok. Wszystkiego za dużo. Zaczyna mnie to przytłaczać. Nawet nie miałam ochoty napisać im standardowego "Dziękuję" po skończonych skrzynkach.

W gildii też tłoczno się robi, bo dużo nowych ludzików ostatnio przyszło. Nie lubię tłoku. Chyba pójdę do Labiryntu pod Ystrą dropić runy produkcyjne i odłamki run do Moa. Albo ucieknę gdzie indziej się schować? Tak, żeby nikt nie wiedział gdzie jestem. I będę sobie radośnie kicać robiąc wielkie nic. O, to brzmi jak plan!

-------------------------------------------------------

Nie wiem jak inni, ale ja tak mniej więcej żyję i to mniej więcej porabiam :D

Here are steps for the secondary password reset:

1. Do as Fifio advised you: log into the main website and click the "Reset secondary password" button

2. Check your email for a message with the link.

3. Click the link.

4. Log into the game and add the new secondary password

Kindly regards -

Vimma from Perun (yeah, its Nawia now...)

----------------------------

Hola :)

Estos son los pasos para restablecer la contraseña secundaria:

1. Haga lo que Fifio le recomendó: inicie sesión en el sitio web principal y haga clic en el botón "Restablecer contraseña secundaria"

2. Revise su correo electrónico para un mensaje con el enlace.

3. Haga clic en el enlace.

4. Inicia sesión en el juego y agrega la nueva contraseña secundaria.

Saludos amables -

Vimma de Perun (sí, es Nawia ahora ...)

If I'm not mistaken, they were in the IS offer some (long) weeks ago. There is a stuff exchange every two weeks: some things are replaced by new ones, but majority stays the same as it was. It concerns furniture, pets and outfits sections. So the only thing you can do is to be patient and just wait. And check the offer regularly. I waited for weapon racks some good three months but they finally put them in store.

With regards -

Pet gathering skills and character gathering skills are not connected. They don't have any influence on each other. So this is why your ore gathering skill is on higher level than your pet's.

And why is it stuck at 61 lvl? Because this is one of many things in Runes of Magic that need to be upgraded and adapted to current situation by the developer - but the things rest in peace, neglected relics of old great ideas... Maybe some day we will see them returning in an appropriate form.

With regards -

Vimma from Nawia

Me disculpo por los errores, pero uso Google Translator.

Para completar esta misión, pide ayuda a un jugador que interpreta a un personaje femenino. Crea un equipo con este jugador y ve junto al sapo. Allí, deja que la figura femenina "bese" al sapo.

Saludos cordiales

Vimma de Nawia

(Ich entschuldige mich im Voraus für etwaige Fehler, benutze aber Google Translator.)

Ich habe diese Mission viele Male gemacht, weil ich die Moa Waffen sammle, die ich selbst mache. Ich habe festgestellt, dass die Verwendung der "Verstecken" -Fähigkeiten von Schurke manchmal nicht richtig funktioniert. Es hat wahrscheinlich etwas Verbindung mit dem Haidon-Buff, aber ich bin mir nicht sicher.

Aber kommen wir auf den Grund. Ich weiß aus Erfahrung, dass es sich nicht lohnt, hier zu hetzen. Beachten Sie fliegende Sprengfallen. Finden Sie den Übergang zwischen ihnen. Manchmal muss man aufwachen, denn blindes Laufen führt zum Tod. Ich empfehle Geduld. "Verstecken" hilft dir am meisten. Sie können versuchen, sie unter der "1" -Taste einzufügen und ständig Spam zu senden. Sie können auch warten, bis Haidon in die nächste Phase eintritt. Dann sollte "Verstecken" richtig funktionieren.

Mit Viele Grüße - Vimma aus Nawia.

Propelerku, lecą. Dzisiaj wypadła mi na moim krawcu, z 21 skrzyni. Kwestia szczęścia. Albo nieszczęścia. Ja to się cieszę, że chwilowo gra przestała drwić z moich wątpliwych umiejętności sadowniczych i przestały mi wylatywać te potki do podlewania roślinek :D

Prosiłabym bardzo, żeby ponownie zamieścić w IS Krzyżowy Wieszak na Broń . Swego czasu był on dostępny bez ograniczeń. Już od kilku tygodni śledzę rotację przedmiotów w sklepiku, z nadzieją, że się pojawi. Były już manekiny na pancerze, ale wieszaczków dalej nie ma (smuteczek). A moje Moa domagają się ekspozycji na ścianie w trybie pilnym :D

P.S. Czy dałoby radę zrobić też tak, żeby do tych wieszaków można było wsadzić łuk i kuszę? Bo obecnie się nie da...

Erm... czy chodzi Ci o ten tutaj Tajemniczy Zwój Runiczny (klik) ? Bo z tego, co widzę, "służy do ulepszania oręża otrzymanego w Pakiecie z Bronią. A chodzi tu o broń, którą się dostaje zaraz na początku, po jednej z pierwszych misji, z takiego woreczka. Nie działa on na żadne inne bronie, tylko na te jedną, jedyną, specjalną, otrzymaną. No chyba, że chodzi o jakiś inny Tajemniczy Zwój...

Ciekawy pomysł. Fajnie byłoby pokicać po tych starych lokacjach, "jak to za Piastów bywało". Te 'małe' instancje są nie tylko piękne, ale też wymagające. Byłabym za.

Jednakowoż nasuwa mi się taka myśl: przecież to jawna dyskryminacja krasnali, które i tak są pokrzywdzone przez los, bo muszą jeść kamulce i ryć w glebie... A, i już widzę oczyma wyobraźni te narzekania, jak to ciężko zrobić elitki bez Wybrzeża Okazji :D

Ale ogólnie - tak, jak najbardziej jestem za.

Witam,

pozwolę sobie naskrobać co nieco odnośnie tego fragmentu:

Faktycznie osobą moderującą kanał, jest ten kto ma miano "Zarządcy kanału"

Otóż kanału Rynek nie da się moderować w sensie stricte. Osoba będąca Zarządcą może jedynie wykopać graczy z tego kanału (w tym miejscu chciałabym pozdrowić Troooola :D ). Na dodatek Zarządcą zostaje najczęściej ta osoba, która jest najdłużej online, a więc często-gęsto są to postaci na afku, przerabiające surowce albo diabli-wiedzą-co-robiące. Taki Zarządca nic z kanałem nie zrobi, bo go praktycznie nie ma przy komputerze - to raz. A dwa, nawet jakby był, to jedynie może kicknąć kogoś z kanału, po to tylko, by ta osoba w chwilę później wróciła na kanał, czy to makrem czy za pomocą komendy /join Rynek. Zarządca kanału nie ma magicznej mocy, aby uniemożliwić graczom pisanie tego, co chcą - nie może dać bana na kanał, nie może uciszyć, nie może wziąć "nożyczek" i wyciąć pewnych treści, które tam się pojawiają. Za wszystko, co na tym kanale zostaje napisane odpowiada tylko i wyłącznie autor danej wypowiedzi - nie Zarządca, nie support, nie GF. Warto chyba o tym pamiętać...

Witam,

nie jestem do końca pewna czy to ma jakiś związek, ale jak napisała Celes:

Szanowni Gracze,

w związku z pożarem hali sąsiadującej z centrum danych operatora sieci T-Mobile na warszawskim Żeraniu, klienci mogą odczuć przejściowe problemy w dostępności usług.
    Może to być związane z utrudnieniami przy dokonywaniu płatności poprzez SMS czy rozmowę telefoniczną.

Wasz Zespół.

Wprawdzie wspomina ona jedynie o trudnościach w płatnościach, ale być może ma to też wpływ na rozgrywkę ogólnie? Zwłaszcza internety mobilne lubią być mało stabilne...

Albo masz skopanego klienta gry.

Jamoto, ja doskonale rozumiem, że chciałbyś aby Twoja sugestia została rozpatrzona jak najszybciej. Mi również obecny system godzin w bonusie lojalnościowym niezbyt się podoba...

Ale chłopie, jak sam napisałeś:

na wszystko czekać trzeba serio latami

Są inne sugestie i zgłoszone błędy, które datują się lata - lata wstecz. Na starym forum była nawet cała taka lista "Raport o stanie Runes of Magic", która kończyła się gdzieś w okolicach Rorazan (o ile mnie pamięć nie zawodzi). Spośród kilkudziesięciu pozycji stamtąd w przeciągu tych kilku lat naprawiono kilka. No niestety, w takim tempie te prace się toczą. Co wcale nie oznacza, że mi się to podoba. Jednakże zażalenia tutaj należałoby kierować do osób znacznie wyżej niż obecni (lub nieobecni) na forum mentorzy: jeżeli komuś tu się "robić nie chce", to zapewne osobom odpowiedzialnym za pisanie poprawek w kodzie gry, ewentualnie osobom które są odpowiedzialne ze wynegocjowanie wdrażania takich poprawek.

Konkluzja (moja osobista): nie zmienią tego w najbliższym ani w dalszym czasie. Bo nie jest to nic, co krytycznie zagraża stabilności gry, a ponadto chyba właśnie w taki sposób to sobie wymyślili u zarania dziejów...

AMA with Phelan -Answers Part II

Years ago, when the Diamond trading option via the ingame auction house was disabled, this was labeled as "temporary" until a long term solution for the existing problems was found. Do you plan to enable an official diamond trading option in any way in the foreseeable future or are satisfied with the current situation? Solutions to realize this in a way hopefully without or minimal involvement of runewaker where made by the community. If you are not aware of those, the board crew can surely give you information on that.

Nope. That NPC won’t come back. Never before and never after did we have such a massive fraud issue than then. The fraud there were otters that farmed gold and then sold the diamonds. Same goes for official Diamond trading, albeit from another angle. Here it is credit card fraudsters that buy diamonds and sell them afterwards. Tradable items are always a huge incentive for fraudsters, making this official will get us legions of botters and credit card fraudsters. Sorry for being so harsh there, but credit card fraud is really one of the biggest problems for a publisher. It is not only that we loose money, with every charge back we loose in our creditscore, and the lower you get, the higher the fee is that you have to pay.

So viel zum Thema...