Crashe- szczegóły

Rekrutacja do zespołu RoM PL została otwarta! Więcej informacji: Rekrutacja do zespołu RoM.
  • Wiem że Crashe to błąd znany ale chciałbym rzucić trochę światła na to zjawisko. Mianowicie dzielę je ze względu na powód występowania:


    - Zmiany w interfejsie: Wystarczy zrobić parę zmian w interfejsie (np.: zmiany skili na pasku szybkiego dostępu, zmiany w addonach) i nawet stojąc w spokojnym miejscu dostaniemy po jakimś czasie crash.


    - Poruszanie się blisko fontann: Tak... Teleportuje to gracza do realnego świata zadziwiająco skutecznie... Jedna fontanna jest zamieszczona do góry nogami na suficie którejś instancji i nie chcę czitować, ale chciałbym się przekonać czy krążąc wokół niej dostanę też crasha.


    -Nietypowe obciążenie karty graficznej: (Aktualnie prowadzę testy) Chociaż gra pokazuje mi że jest rysowanie np.: 40 fps i jest rwanie obrazu sterownik grafiki wskazuje że rysuje stabilne ponad 150 fps. Nie znam się na tym, lecz wygląda na to że karta rysuje 1 klatkę kilkukrotnie. W celu sprawdzenia ustawiłem funkcję Radeon chill na wartości 40-60 fps. Według moich założeń powinno to usunąć bądź zminimalizować problem. Testuje na najwyższych ustawieniach, niestety ze względu na zacinanie komputera po błędach krytycznych przy pełnym ekranie, robię to w oknie.


    Edit